torsdag 19. september 2013

Innekjær


 

Forsidebilde




Er en liten perle av en interiørbutikk som ligger i Vormedal...!! Det var helt tilfeldig at jeg kom over denne lille perla #smil#.. Jeg og familien var på søndagstur da vi kjørte forbi Innekjær...
Butikken var stengt, men det hindrer ikke meg til å  vindushoppe litt.....!!  Heldigvis har jeg en mann og 4 små som er veldig forståelsefulle når det gjelder min lidenskap for interiør ..eller!!?? :)
Når jeg tenker etter så ga jeg dem ingen direkte valg #smil#
Det gikk ikke mange dagene før jeg satte meg i bilen og gikk på besøk.
Utrolig mye fint og super service..For en butikk sier jeg bare #smil#
 Å for dere som har litt lengere avstander så kan jeg trøste dere med at de har nettbutikk.. Ja, jeg vet.. Nettshopping er farlig.. men såå gøy :)..
 Bare til info.. Jeg er ikke sponset


En liten bit av ønskelisten min :



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar