torsdag 10. januar 2013

wallstickers

Jeg bare elsker wallstickers. Kjempe tøffe tekster og bilder som "limes" opp på veggen.
Om man en dag blir lei så er det bare til å rive ned og sette opp en ny. 
Er ikke så veldig glad i masse spikerhull i veggene.
Med wallstickers kan jeg skifte så ofte jeg vil uten å få et eneste merke.
Alle våre (bortsett fra 1) er bestilt hos happylines.
Makan til servise skal man lette lenge etter. 
Dagen før vi skulle ha besøk av et par magasiner fikk jeg det for meg at NÅ ville jeg ha wallstickers i hus. Gikk inn på sida til happylines og bestilte.
La inn en kommentar om magasinene og at jeg hadde et stort ønske om å få dem til dagen etter.
Før kl var 9 dagen etter så var de på døra :)
Kvaliteten på stickersen var kjempe god. De henger godt på veggen og de var lette å få opp.
Jeg kommer garantert til å bestille her igjen..

Har et par som ikke er kommet opp på veggen. Et av dem skal på dusjen. Blir spennende å se om det blir bra ...:)





Sitat fra pippi har vi på kjøkken





ufoer har funnet veien til store gutts rom.



Gangen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar