onsdag 16. januar 2013

En evig sirkel



Det var en travel dag i går. Fikk ikke tid til å sitte så mye foran skjermen.
Har en stor uvane med å litt for mange baller i lufta. Og når jeg får noe for meg så skal det helst skje NÅ. Det beste hadde jo vært om det allerede var gjort når jeg kom på tanken :-P.
Jeg og mannen i huset tok fatt på rengjøringa på mandag. Hele huset fra topp til bånn.
Merker at vi fått nesten 100kvm større hus.  Nytt sengtøy på sengene og kurvene på vaskerommet var tomme. En fantastisk følelse og sette seg ned i sofaen på kvelden og bare la skuldrene senke seg.
Hadde jeg bare vist hva tirsdagen og Onsdagen ville bringe med seg så hadde jeg utsatt vaskinga. Et par dører har sunket litt og Urbanhus kom for å fikse opp. Det ble slipping av lister/fliser oppe og nede i kjellerstua måtte parketten opp. Har ikke vært nede og sett på forholda, men regner med at det er en vaske jobb som venter. Er jo super glad for at de kommer å fikser opp.
Er bare ikke så fullt så glad i å vaske og når det gjelder kurvene på vaskerommet så er de fulle igjen og et nytt lass med klær må legges i sammen.. Det er vel bare til å hoppe i det. Sette meg ned igjen i kveld, senke skuldrene og starte på an igjen i morgen. En evig sirkel :)





Sånn ser det ut nå...

 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar