mandag 7. januar 2013

En ny dag betyr nye muligheter.
 
Denne dagen ble tilbrakt med svigermor og svigerinne. Shopping fra halv 9.30 til kl 16.
En kjempe koselig dag. Mye shopping og god lunsj. Kun klær til meg. Ikke interiør og ikke barneklær. Eller...... når jeg tenker meg om så kjøpte jeg vel et par juletre kuler, men det var alt.
Synes jeg var meget flink. "en klapp på skulderen". 2 par sko kom til og med i hus.
Meget bra for en dame som ikke går i sko butikk om ikke ungene trenger sko. Av en merkelig grunn liker jeg ikke å handle sko og når jeg først skal handle så må skona være gode. Type ecco.. Helst jogge sko. Har skjemt ut bena mine... Høye hæler = brekt bein for min del. Det er så mange fine sko med høye hæler, men her i huset blir de ikke brukt. Dessverre

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar