mandag 7. januar 2013

Barne rommene

Da satt jeg her igjen. Foran dataen. Skulle tro jeg hadde for lite å gjøre, men det har jeg altså ikke. Har mer en nok. Haugen jeg skrev om i går ligger fortsatt der, leksene skulle vært gjort, stua skulle vært vasket....


Kom over disse bildene i dag og måtte bare vise. Laget dem kort tid etter huset ble på begynt :).



Eldste jentas rom :Tavlene er kjøpt, knaggene, teppe (i en annen farge)  og skrivebordet er kjøpt bare hakket større.



Eldste gutten :Foto tapetten er ikke kommet hus, men kommer snart ( håper jeg) og bilde er i hus. Kjøpt, men ikke kommet opp. For å være helt ærlig så lurer jeg på om det noen gang kommer opp. Liker det veldig godt, men med store vindusflater så er det minimalt med vegg plass




Minste gutt:Tavler, bokstaver og teppe er i hus. Skrivebord og stol er ikke kommet i hus. Kanskje til bursdagen hans??!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar